7 kg in 7 zile fara sa tii o dieta anume

20 de kg slabit dupa 3 luni si jumatate - 300

Fara sa urmezi o dieta anume poti pierde 7 kg intr-o saptamana. Cele 7 kg nu vor consta numai in grasime, vei elimina si excesul de lichide din organism in aceste zile. Afla cum:


– 7 zile fara zahar in dieta

Renunta la tot ce contine zahar: prajituri, inghetata, bomboane, sucuri etc. Carbohidratii te incarca cel mai mult cu calorii pe care nu le poti arde in totalitate si ce ramane neconsumat se depune in straturile de grasime.
In plus, cand reduci cantitatea de carbohidrati, scade nivelul de insulina din sange; rinichii sunt stimulati sa elimine excesul de sodiu din organism, si automat scapi de retentia de apa care te baloneaza.
O data cu lichidele se elimina si eventuale reziduuri ramase in intestine si in felul acesta abdomenul tau va deveni mai plat in cateva zile.

– Fara paine si alte fainoase


In mod sigur poti renunta o saptamana la paine, paste si tot ce contine faina. Daca nu poti, incearca macar sa mananci, dar cu moderatie, paine neagra si elimina produsele din faina alba, care nu iti aduc decat calorii goale.

– Fara alimente procesate zilele acestea

Nu e chiar asa de greu sa renunti o saptamana sa mananci alimente procesate, daca vrei sa ai cateva kg in minus: mezeluri, semipreparate, conserve, intr-un cuvant orice aliment care pare iesit din fabrica.
Axeaza-te pe alimente proaspete, intregi, pe care sa le prepari in casa in modul cel mai simplu, pentru a nu distruge nutrientii pe care ii contin. Legumele cu continut redus de carbohidrati sa-ti ocupe mai mult de jumatate din farfurie la fiecare masa.

– Consuma in aceste zile fibre solubile

Fibrele te ajuta sa te simti satul fara sa te incarce cu calorii. Sunt de doua feluri: solubile si insolubile.
Fibrele eficiente in pierderea greutatii sunt fibrele solubile si o fac in doua moduri:
Primul – fibrele solubile hranesc bacteriile probiotice din flora intestinala, bacterii cu rol important in mentinerea starii generale de sanatate a organismului, inclusiv in controlul greutatii, prin combaterea inflamatiei – factor important de risc in declansarea obezitatii.
Al doilea – fibrele solubile formeaza un gel in contact cu apa, incetinesc digestia, prelungesc starea de satietate si ca urmare reduc pofta de mancare.
Cele mai bune surse de fibre solubile le gasesti in: sparanghel, quinoa, chia, varza de Bruxelles, leguminoase, seminte de in, ovaz.
Vei mari eficienta fibrelor in lupta cu kilogramele daca le insotesti de un consum ridicat de apa.

– Consuma grasimi nesaturate

Grasimile mononesaturate si polinesaturate din uleiul de masline, peste, avocado, seminte, consumate in cantitati moderate, nu trebuie sa te sperie; chiar ajuta la arderea depozitelor de grasime, in special a grasimii abdominale.

– Consuma proteine slabe

Pestele, ouale, carnea de pui si de curcan sunt cele mai potrivite surse de proteine in cele 7 zile daca vrei sa slabesti.
Proteinele sunt satioase, au nevoie de digestie mai indelungata care iti consuma mai multe calorii, accelereaza metabolismul, contribuie la dezvoltarea masei musculare, care la randul ei este si ea o consumatoare de calorii.

– Fara gustari intre mese

Incearca sa mananci numai trei mese pe zi, fara gustari si fara rontaieli. Daca nu reusesti, mananca doua gustari de fructe, nu biscuiti, covrigi, chipsuri, sticksuri etc. In nici un caz nu mai consuma nimic dupa masa de seara (vei adauga la numarul de kg), pe care de dorit ar fi sa o servesti cu 2-3 ore inainte de culcare.

– Fa miscare cel putin in trei dintre zilele saptamanii

Cardio, HIIT, dans, saritul corzii, orice iti place, miscarea fizica iti va creste sansele de reusita in pierderea kilogramelor.

– Dormi mai mult zilele acestea

In primul rand, cand dormi nu mananci. In al doilea rand, cand esti odihnit nu ai senzatia de slabiciune care iti creste pofta de mancare. In al treilea rand nu-ti creste nivelul de insulina care iti mareste apetitul.
In plus, somnul iti regleaza echilibrul dintre grelina si leptina, hormonii care raspund de senzatia de foame si satietate.

Daca reusesti sa urmezi sfaturile de mai sus poti slabi chiar mai mult de 7 kilograme in 7 zile.
Desi nu este o dieta, dupa saptamana in cauza nu reveni la stilul anterior de viata, pentru ca efectul yo-yo nu va intarzia sa apara.
Iti poti tine greutatea sub control chiar daca faci mici ajustari: un desert, un pahar de bere (de preferat este vinul), o portie de paste, o felie de pizza, dar ocazional, nu zilnic.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: