6 fructe cu care slabesti vara asta

Cura de slabire cu fructe

coacaze rosii si negre si agrise

Sunt gustoase, hidratante, bogate in vitamine, antioxidanti si minerale, sunt sarace in grasimi, au putine calorii; ce ne putem dori mai mult pentru a slabi fara sa ne privam organismul de nutrienti?


Vara este anotimpul in care putem slabi usor, placut si fara efort, pe langa faptul ca ne vom simti mai energici si, poate, mai dornici de miscare fizica si sport.

Fructele intens colorate contin flavonoide – antioxidanti cu proprietati antiinflamatorii, proprietati care intaresc sistemul imunitar, previn bolile cardiovasculare, ale ficatului, ale intestinelor, regleaza colesterolul, intarzie procesul de imbatranire si ridare al pielii.

Iata ce fructe poti manca fara grija daca vrei sa slabesti:


– Afine

O suta de grame de afine nu contin decat 57 de calorii si asta nu e tot. Afinele contin fibre, contribuind la normalizarea digestiei si tranzitului intestinal, contin mangan, care stimuleaza arderea grasimilor si transformarea lor in energie, contin vitaminele A si E, vitamine care protejeaza sanatatea vederii si aspectul tanar al pielii.

– Piersici

O suta de grame de piersici contin 39 de calorii. Sunt hidratante de nadejde pentru organism cu peste 80% apa, dar au si proprietati energizante si anti-aging datorita mineralelor: magneziu, fier, calciu, potasiu, fosfor si vitaminelor A, C, E.

– Mere rosii

Merele cu numai 50 de calorii/100 g, fara grasimi si fara colesterol, sunt gustarea ideala dintre mese daca vrei sa slabesti. In plus, merele protejeaza creierul de Alzheimer si de Parkinson, protejeaza sistemul osos – prin continutul de florizina (flavonoid), regleaza tranzitul intestinal, iar datorita fibrelor, mentin un nivel normal al colesterolului si al glicemiei.

– Pepene rosu

Numai 30 de calorii asimilam din 100 g pepene rosu. Este pe deasupra un excelent mod de a ne hidrata organismul pe timp de vara si ne induce repede starea de satietate. Pepenele rosu chiar stimuleaza arderea grasimii prin intermediul argininei prezenta in structura lui, substanta care ii poate ajuta si pe cei care sufera de sindrom metabolic.

– Pere

Perele, cu numai 58 de calorii/100 g si cu un indice glicemic mic, sunt foarte bogate in fibre, nutrienti, flavonoide, carotenoide, vitamina C, vitamina K, structura ce le confera proprietati deosebite in efortul de slabire si in instalarea starii de satietate.

In plus consumul de pere poate reduce rezistenta la insulina, pericolul de formare al pietrelor la rinichi, cat si pericolul dezvoltarii celulelor canceroase.

– Portocale

Numai 47 de calorii/100 g contin portocalele, zero grasimi si zero colesterol. In schimb contin fibre, vitamine: A, C, E, B-uri, minerale: calciu, magneziu, potasiu, zinc etc. Sunt racorioare, induc starea de satietate, normalizeaza nivelul de zahar din sange, intaresc sistemul imunitar, sistemul respirator, sistemul cardiovascular.

E bine sa stiti ca fructele sunt mai benefice sanatatii consumate ca atare si proaspete. Sub forma de sucuri veti reduce aportul de fibre, iar fibrele sunt cele care au rolul decisiv in lupta cu kilogramele si cu grasimea.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: