4 metode garantate pentru arderea grasimii

omleta cu ciuperci - proteine la mic dejun

Daca ai incercat fara sorti de izbanda mai multe diete, daca te-ai infometat fara sa ai bucuria ca ai pierdut vreun kilogram, daca te-ai obosit in zadar la sala, e timpul sa incerci aceste 4 metode care in mod sigur te vor ajuta sa slabesti si sa-ti recapeti forma si increderea in tine. In plus, metabolismul tau va ajunge sa functioneze optim.


– Elimina din dieta carbohidratii simpli:

Zaharul, painea, orice produse din faina alba – biscuiti, covrigi, pateuri, gogosi, prajituri, napolitane si multe altele sunt carbohidratii care trebuie eliminati complet, pentru ca organismul tau sa inceapa sa arda din grasimile acumulate in depozite, in lipsa sursei primare de energie: glucoza.
Si apa, concentrata in organism in cantitate mare, va fi eliminata in lipsa carbohidratilor din alimentatie. Vei scapa astfel de retentia de apa si de senzatia de abdomen umflat.
Nivelul de insulina ramane scazut si iti vor disparea si poftele de alimente nesanatoase. Poti pierde chiar si 5 kg in prima saptamana numai urmand aceasta metoda.
Nu trebuie sa elimini carbohidratii complet, organismul are nevoie de ei. Poti consuma fara nici un pericol, legume cu continut scazut de carbohidrati si moderat fructe cu continut scazut de zahar, pentru ca au fibre – un aliat de baza in lupta cu kilogramele.

– Mananca proteine:


Oua, peste, carne slaba – curcan, pui, vita, sunt cele mai bune proteine si nu trebuie sa iti lipseasca de la cele trei mese principale. Este dovedit faptul ca proteinele sunt cele mai eficiente in eforturile de slabire: dau satietate, reduc poftele, stimuleaza metabolismul, construiesc masa musculara – tesut activ, care contribuie la arderile de calorii.

– Mananca grasimi nesaturate:

Avocado, ulei de masline, peste gras, sunt surse de grasimi mono si polinesaturate, grasimi sanatoase care nu pun greutatea corporala in pericol.
O paranteza pentru uleiul de cocos: contine circa 90% grasimi saturate, dar este singurul ulei vegetal cu continut foarte ridicat de acid lauric – acid gras cu lant mediu. De ce e bun – pentru ca accelereaza metabolismul si arderea grasimilor, inclusiv a grasimii abdominale si este un antioxidant puternic, care te protejeaza de imbatranirea prematura.
Daca ai eliminat carbohidratii din dieta chiar trebuie sa consumi grasimi; o dieta care sa nu contina nici grasimi nici carbohidrati nu are sorti de izbanda. Fiecare masa trebuie sa contina proteine, grasimi si carbohidrati din legume.

– Exercitii cu greutati sau calisthenics:

Ideal ar fi sa faci si exercitii cu greutati, dar nu e obligatoriu pentru pierderea de kilograme, ci pentru starea ta generala de sanatate fizica si mintala. Daca nu ai timp, sau nu poti face acest sport, te ajuta orice alt gen de miscare fizica: calisthenics, mers pe jos, ciclism, inot, alergare etc.


Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor - Detalii
Politica de confidentialitate
Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: