3 tipuri de miscare pentru slabire, care nu costa nimic

sport - daca vrei sa slabesti

alergare in panta - tonifiere muschi picioare si slabire

De ce ni se pare atat de greu sa incepem sa practicam sportul? Nu avem timp, nu avem echipament, nu avem resurse financiare, nu ne pricepem, nu avem o sala de antrenamente in apropierea locuintei si multe alte motive.


Iata ca vin cu cateva exemple de sporturi fara costuri, care se pot practica oriunde si pe langa faptul ca te ajuta sa slabesti iti asigura o sanatate mult imbunatatita si o speranta mai mare de viata.

– Saritul corzii – jocul uitat al copilariei, este de fapt un sport cu care poti arde multe calorii, motiv pentru care il practica frecvent in antrenamente, nu numai sportivii de performanta, ci si vedetele si celebrele top modele. Nu iti trebuie nici pregatire speciala, nici echipament sofisticat, nici un spatiu amenajat anume, unde sa te desfasori, iar coarda e atat de usoara si ocupa atat de putin spatiu, incat o poti lua cu tine la iesirile la iarba verde, in parc, sau cand pleci in concediu.

Saritul corzii este un exercitiu cardio, care iti consuma circa 500 de calorii intr-o jumatate de ora. Intr-o saptamana vei arde in acest fel 3500 de calorii, exact cat iti trebuie ca sa slabesti o jumatate de kilogram.


Se intelege ca nu vei reusi de la inceput sa sari coarda 30 de minute; incepi de la 5-10 minute si maresti treptat timpul.

Saritul corzii iti corecteaza postura, iti intareste sistemul cardiovascular, sistemul osos, iti mareste rezistenta la efort, iti tonifica musculatura, in special in zona coapselor, soldurilor, gambelor, dar, in mare masura si musculatura abdomenului si a bratelor.

– Urcatul scarilor – priveste urcatul scarilor ca pe un sport, care in 15 minute iti arde circa 100-150 de calorii. Daca te antrenezi serios, urcatul si coboratul scarilor cu schimbari de ritm, de viteza, iti va modela frumos corpul, iti va tonifia muschii abdominali, gambele, coapsele si muschii fesieri, intarindu-ti in acelasi timp si sanatatea articulatiilor.

Prin micsorarea stratului de grasime abdominala, urcatul scarilor indeparteaza riscurile aparitiei bolilor generate de aceasta si are o contributie importanta la mentinerea sanatatii plamanilor.

Ca si in cazul saritului corzii nu trebuie sa te avanti din prima zi la un efort prea mare, ci trebuie sa maresti timpul exercitiului treptat; si ai grija la incaltaminte, alege incaltari a caror talpa sa nu alunece, pentru evitarea acidentarilor.

– Alergatul – 45 de minute de alergat iti pot arde circa 500 de calorii. Nu incepe cu distante mari si nici cu viteze mari. Nu vei rezista nici 15 de minute cand vei incepe sa alergi. Dar perseverenta, vointa si rabdarea te vor ajuta, iar rezultatele te vor stimula, pentru ca alergatul este cea mai buna metoda prin care vei arde grasimea si vei slabi.

Pe langa scaderea in greutate, alergatul zilnic sau de 3-5 ori pe saptamana, iti aduce beneficii importante: sanatatea sistemului osos si muscular, mentinerea elasticitatii arterelor si micsorarea riscurilor de boli cardiace si de infarct, intarirea sistemului imunitar, reducerea nivelului de stres si imbunatatirea starii de spirit.


Ti-a fost de folos grasomega.ro? Distribuie si prietenilor tai. Multumesc!
Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Email this to someone
Am slabit 17 kg in 3 luni de zile. Insa nu ma opresc aici! Urmareste ce pasi fac in continuare pentru a obtine un corp armonios, bine lucrat, asa cum imi doresc. Aboneaza-te la newsletter:

Adresa ta de mail aici:

Parerea ta conteaza. Scrie un comentariu mai jos

*



Urmareste pas cu pas transformarile lui Grasomega. Ce urmeaza sa faca?

Adresa ta de mail aici: